• T-skjorter

Vi har fått oss t-skjorter med barnehagens logo på, og er veldig fornøyd med det!
    Her representert av et utvalg av ansatte

• Oppdaterte tall på barnehagefakta

Her kan du se tallene fra rapportering til Utdanningsdirektoratet for 2022, i tillegg har du resultatene fra foreldreundersøkelsen for 2022.

• #levebarnehagene

Gode barnehager er viktige for barn, for voksne og for samfunnet vårt. I Norge har vi et unikt mangfold av barnehager – kommunale og private, store og små, med ulik form og innhold.

Vi i Fredsvoll barnehage er stolte over å være en del av dette mangfoldet. Vi er takknemlige for den tilliten som foreldre viser oss hver dag.

Og vi heier på alle gode barnehager som får lov til å gjøre en forskjell – i dag og i morgen.

• Besøke barnehagen?

Søknadsfristen for barnehageplass i Østre Toten kommune er 1. mars.

• Babymatkurs i Fredsvoll barnehage

23. januar har vi gleden av å få besøk av Anne Mari Amlien som kommer for å holde kurs i hjemmelaget småbarns/babymat.

• Nyttige nettsteder

• Ringer i vann

Vi i Fredsvoll hadde besøk av Ringer i vann i mars 2019, og bestemte oss raskt for å bruke kunnskapen deres og boka "Alt jeg kan!", som et verktøy. Det handler i korte trekk om hvordan kroppen og omgivelsene våre lærer hjernen å tenke, og at de tre er en helhet. Dere finner mer informasjon om det nedenfor

• Podcaster